Fotogalerie





Úspěšná prezentace na veletrhu


Cíl semináře
- seznámit Vás se všemi možnostmi, které povedou k úspěšné prezentaci Vaší firmy na veletrhu

Vaše firma získá:
- jasné argumenty proč zařadit do komunikačního mixu právě veletrh a jak se na něj připravit
- větší počet oslovených zákazníků i z řad těch, kteří dříve odcházeli z veletrhu bez zaujetí
- účinnější prezentaci na veletrhu
- zajímavé kontakty, které bude moci Vaše firma efektivně využít
Semináře jsou určeny: ředitelům společností, marketingovým ředitelům, pracovníkům marketingu, obchodníkům, členům veletržních týmů, tedy všem, kteří připravují a podílejí se na prezentaci firmy na veletrhu nebo výstavě.

Obsah semináře

PROČ VYSTAVOVAT NA VELETRHU
• jak dosáhnout marketingových cílů pomocí veletrhu . • funkce veletrhu • co vše lze získat od pořadatele • přání a očekávání účastníků veletrhu • podmínky úspěchu na veletrhu

AKTIVITY PŘED VELETRHEM
• priority společnosti v souvislosti s jejími cíly i cíly účasti na veletrhu ...... • návrh veletržní účasti • seznamy a postupy všech potřebných aktivit .. .• rozbor, obsah a plán veletrhu • design, struktura, velikost, dodavatelé a další aspekty expozice • podpůrné aktivity • oslovení a pozvání potencionálních a stávajících klientů

AKTIVITY BĚHEM VELETRHU
• plnění cíle účasti • způsoby efektivního fungování stánku a doprovodných aktivit • akce pro klienty a návštěvníky • komunikace s klienty • zajišťování informací pro vyhodnocení veletržní účasti

AKTIVITY PO VELETRHU
• ukončení a vyhodnocení akce • další komunikace s klienty • plán osobních návštěv a prezentací • podpora prodeje • administrativní zpracování veletrhu



Kontaktujte nás pro více informací.